nico Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 med java, allt möjligt. chatt och spel t.ex. men som sagt det är segladdat och dåligt enligt mig eftersom att det finns så mycket enklare och bättre sätt att göra det på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Vet ej vad för program riktigt. Men det är inte omöjligt att det är gjort i Flash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Runescape är gjort i Java, det är därför man behöver java plugins för att kunna spela runescape... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Men det finns väl inget Program som heter Java? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 nej, men det finns program som kan göra om Java kod så att datorn kan fatta den med hjälp av ett plugin till din webbläsare, java plugin. så iofs java pluginet kanske heter java föressten men java är egentligen ett programmeringsspråk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 ne inte vad jag vet men jag äe inte ine så ofta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Bumpa inte gamla trådar tack. §1.11 ~ låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg