Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Tack. Ska man stoppa den i Ps2:an eller,,och när ska man trycka in fusken, hur mycke kostar det? http://www.my-smileys.de/smileys2/04b.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Kolla den j*vla guiden jag gjorde, du gör antagligen samma sak med gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Man fattar ju oxkå j*vla mycket..<_<o__O http://www.my-smileys.de/smileys2/boese_3.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Vad är de du inte fattar?! DU behöver ingen sladdd till datorn, NEJ. Du ska stoppa in gameshark cd'n till ditt ps2, JA! www.lajm.biz Om du vill se ibilder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ja, men ingen har svarat på hur mycke det kostar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Mitt ARMax kostade runt 500 kr. Kan tänka mig att gameshark också kostar det. Edit: Färg på texten =P Redigerat 3 April 2005 av Lajm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ok, men är det värt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ja verkligen! Kolla runt på någrasidor som har gameshark koder så blir du nog lockad.. Höja vatten nivån är faktist jätte kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ja, det är lockande. :P Ska kolla runt lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0000 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Coolt =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 coola saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Någon som vet hur man kopplar PC ihop med PS2? så man kan leka lite mer. Tex, PS kolla in Filmen längst ner vad pratar ni om :( jag fatar ingen ting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg