Goron Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 det får 6 av 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Han där snubben i Luigi's Mansion är skaparen av FLUDD i Super Mario Sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 mm, så börja me sms... då fattar man storyn bättre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ok... Jag har Sunshine i min hand nå'n gång nästa vecka... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag tycker att luigis manison e ganska tråkig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Den ända utmaningen i spelet är att stå ut att spela Bossarna är Jätte lätta! Köp Luigis manssion om ni gillar Mario spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag tycker inte att det är värt att köpas för att man klarar ut det fort men annars så är det ganska kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Det är lite kul att leta Reda på alla 50 Boos som man släpper ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 JAg tycker att den är tråkig, blev väldigt besviken när jag köpte den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Luigis Mansion är ett hyffsat spel som är ganska lätt och väldigt kul. Medan Super Mario Sunshine är dubbelt så bra och det är mycket längre än Luigis Mansion. Jag tycker du ska köpa Super Mario SUnshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har i alla fall köpt Super Mario Sunshine nu... Värsta ägspelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg