Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Ni borde börja med en WoW hörna prisis som ni gjort med The sims hörna så känt World of warcraft bodde ni ha en sådan hörna
Quisties Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 De har inte något subforum för Wow eftersom det inte är särkilt efterfrågat. Du kan egentligen inte jämföra det med The Sims & The Sims 2 subforumet eftersom det bokstavligen kryllade av The Sims trådar i Pc forumet innan Sims- subforumet kom. Och ärligt talat så kryllar det inte av WoW- trådar. Sedan så beror det inte på hur känt ett spel är, det beror på hur mycket det talas om det. T.ex Runescape borde i första hand få ett underforum, i andra hand Yu-Gi-Oh. De flesta 'undeforumsförslag' avslås även av admin. (Ursäkta om texten inte hängde ihop. Jag är trööööööött.)
Gäst sparky Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 De har inte något subforum för Wow eftersom det inte är särkilt efterfrågat. Du kan egentligen inte jämföra det med The Sims & The Sims 2 subforumet eftersom det bokstavligen kryllade av The Sims trådar i Pc forumet innan Sims- subforumet kom. Och ärligt talat så kryllar det inte av WoW- trådar. Sedan så beror det inte på hur känt ett spel är, det beror på hur mycket det talas om det. T.ex Runescape borde i första hand få ett underforum, i andra hand Yu-Gi-Oh. De flesta 'undeforumsförslag' avslås även av admin. (Ursäkta om texten inte hängde ihop. Jag är trööööööött.) Tråden kan låsas nu har jag fått reda på frågan.Om man nu inte kan låsa den nu.
Rekommendera inlägg