zuper_tails Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag har två game boy(ett vanligt advance och ett sp),men det jag skulle vilja ha hjälp med är :när jag ska använda Mystery gift så funkar det inte ! Ska jag välja friend vs friend?eller friend vs wireless comunication? Svara snälla! Ps. det kan vara att det är två game boy men jag vet inte. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag tror det är Friend vs Friend. Jag är 59% säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Var ska jag trycka efter det då? jag fattar inte så mycket, svara om ni vill Snaääla!SVARA! tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Du måste kontakta nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Nej, det måste man inte.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Hur ska mkan annars göra det e bara nintendo som kan göra så att man får ticketarna man måste göra det me en av deras maskiner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Man måste kontakta Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg