nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 aldrig fått det men våran kemilärare blir helt galen om någon utanför öppnar dörren till kemisalen när vi har lektion. hon springer efter den som öppnat och sedan kan det ta 5 min innan hon är tillbaks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men är de inte så d ska vara, X-Treme? vi får 2 anmärknings lappar och sedan hemringning... vår engelska lärare hotar oss med olaga hot istället... (att hon ska strypa oss mm) men hon är så gammal att man an tro att hon börjar bli senil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 vi har sjuka regler på våran skola först en varning: "gult kort" kallar dom det.. om man får ett till "gultkort" så får man "rött kort och då ringer dom hem.. jag har aldrig fått nåt "gultkort" men min kompis fick det för att han klaga på en tjej hade gett han en örfil hon fick också men det sjukaste var att han fick .. alla skrattade :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 En av våra lärare om man gör nåt fel börjar han stirra på en, det är jätte störande :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.