Kebab Nisse Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 min kompis sa att han dog när dom var och spelade in jackass på grand canyon.... han sa att han klättrade ner och en bit av klippan rasade över honom........ men det låter ju lite halft dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 min kompis sa att han dog när dom var och spelade in jackass på grand canyon.... han sa att han klättrade ner och en bit av klippan rasade över honom........ men det låter ju lite halft dåligt Dom spelade in wildboyz efter jackass och han va med i wildboyz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 tss tony hawks underground2 e han me i det var inte så länge sen dom gjorde det?! ha me va me o spela in sin röst o allting.. plus att han var med i wildboyz som starta när jackass la ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 tss tony hawks underground2 e han me i det var inte så länge sen dom gjorde det?! ha me va me o spela in sin röst o allting.. plus att han var med i wildboyz som starta när jackass la ner.. vi får verkligen hoppas att han lever.....finns det någon sida ...där man kan skicka typ brev o sådant ...mtv kanske vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jag tror wee man lever för att han är ju med i dom nya wildboyz programen ibland alltså kan han inte dööt av ett stunt i jackass för det la dom ner 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 jag tror wee man lever för att han är ju med i dom nya wildboyz programen ibland alltså kan han inte dööt av ett stunt i jackass för det la dom ner 2003 Varför la dom ner jackass för dom var mina förebilder ju!!! :D :P :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag tror wee man lever för att han är ju med i dom nya wildboyz programen ibland alltså kan han inte dööt av ett stunt i jackass för det la dom ner 2003 Några av dom ville inte fortsätta skada sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Okej Men dom är ju bara för grymma!! Weeman lever nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Okej Men dom är ju bara för grymma!! Weeman lever nog Nu finns Wildboyz och Viva La Bam B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 tycker att Viva La Bam suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Vi ska nog inte dra några för hastade slutsatser. rätt som det är så får vi säkert reda på om han verkligen är död eller inte...Själv har jag bara hört att det var NÅGON från Jack Ass, visste inte vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag vet inte vad jag ska tro, men är det sant så... :( *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.