Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vilket dåligt ryckte"dog utav att fått ett bowling klot i huve"dom som gjorde dett isåfall är ju mördare då syftar jag på dom som är med i serien. Han är inte DÖD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Vilket dåligt ryckte"dog utav att fått ett bowling klot i huve"dom som gjorde dett isåfall är ju mördare då syftar jag på dom som är med i serien. Han är inte DÖD Haha,bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ja,Man tackar Blizzey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 jag hörde också att Wee-Man dog genom Bowling klot i huvvet men han får inte vara död!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Det är sant att han nickade ett bowling klot men han dog aldrig av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 vad hände då..?? han e ju kort så jag trodde han skulle dö av det.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 vad hände då..?? han e ju kort så jag trodde han skulle dö av det.. spelar ju ingen roll om man e kort eller lång man kan juh endå dö av det men Han e INTE DÖD ! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Om3ga_93 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 vad hände då..??han e ju kort så jag trodde han skulle dö av det.. spelar ju ingen roll om man e kort eller lång man kan juh endå dö av det men Han e INTE DÖD ! :meddum: <{POST_SNAPBACK}> just det.. www.wee-man.com kanske svarar på nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är inte helt otroligt att han skulle kunna dö av att få ett bowlingklot i huvudet med tanke på vad Jackass medlemmar brukar hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 dirty sanchez e värre ;) slänger ju tegel stenar från ett hus i panchos hövve o han e också ganska kort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) NEJ! han är inte död . det står att han är med och spelar in jackas the movie 2 credited cast (eller vad det heter) så han kan inte vara död :) BEVIS: http://www.imdb.com/title/tt0493430/ Redigerat 4 Juli 2006 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 (redigerat) Han är/var en go grabb han... Men min favvo finns ju kvar. de e han med Ray-ban liknande glasögonen, kommer inte ihåg vad han heter dock. :( Redigerat 4 Juli 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.