eljeka Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Skrivet 24 Februari 2005 Tja. tänkte bara fråga om det är någon som vet hur man kommer in till bossen i det där Temple of shadows. Jag tror jag har gjort allt som går att göra där inne, typ tagit alla kistor, varit i alla rum och så vidare. Nu står jag framför gapet och kommer inte över. Ack. Någon som vet??
Zelda199019 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Ifall du är precis innan bossen ärdet bara att använda lens of truth för det finnns osynliga plattor att hopppa på. :kung:
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Zelda: Japp, helt rätt! Eljeka: Detta är fel forum...
cool killer Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 Tja. tänkte bara fråga om det är någon som vet hur man kommer in till bossen i det där Temple of shadows. Jag tror jag har gjort allt som går att göra där inne, typ tagit alla kistor, varit i alla rum och så vidare. Nu står jag framför gapet och kommer inte över. Ack. Någon som vet?? om du har för storings glaset titta med det så ser du vart du ska gå obs du måste vara liten för att få för storings glaset.
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 är det värt att köpa OoT? Japp, helt klart att köpa Jag tycker själv att det är bland dom bästa spelet som finns
KazeN Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Eljeka, har du precis hoppat av båten? Isåfall ska du skjuta en pil på ett knippe med bombflowers på andra sidan, vilket gör att en pelare faller ner.
Rekommendera inlägg