Jamaik Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Ok jag överdrev lite jag klarade typ femte gången Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Det klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag Jag har 100%, Jag lät inte Zero va i garderoben, klart att man ska klara uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Det klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag Zero´s tredje sista uppdrag är bebisenkelt :kung: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Det klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag Alla är lätta, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 nej dom ä inte så jätte lätta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 nej dom ä inte så jätte lätta... Hans andra är svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 aaaa... de man ska döda massa.. o de går på bensin .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 aaaa... de man ska döda massa.. o de går på bensin .. Ja de är svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Det klart svåraste uppdraget! Låt Zero hänga kvar i gadroben! behövs inte för 100%, är bara extra uppdrag Vad ska man göra då? glömt bort :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 aaaa... de man ska döda massa.. o de går på bensin .. Lite, men jag tar det på första varje gång jag kör, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 det e as enkelt klara det andra gången jag fattede ingenting första gången och jag har aldrig fått slut på bensin det e ju bus enkelt jag tar dom två första på cykeln å den skåpbilen å sen åker jag mot downtown å spränger motorcykeln den på vänster sidan på kartan av dom två fordonen i downtown sen tar jag den andra bilen där sen åker jag tilbaks till hachbury eller vadd det heter å tar den sista bilen ps släpp hasen imellanåt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg