Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag undrar om det egentligen finns dr luigi, dr peach och resten av dom konstiga gubbarna som sonic och shadow som dom nämner på sajten och om dom finns hur får man dom för jag förstår ingenting. :huh: :huh:

Redigerat av xela
Skrivet

För sjuttioelftegången så går det inte att få sonic eller shadow. Det går heller inte få någon doktor luigi eller doktor (?) peach. Däremot kan man få dr mario som har likadana attacker som mario dessvärre =/.

Skrivet (redigerat)

Jaha om det var alla så tackar men på en event nån mellan 30 och 38 så är man luigi och möter dr mario och en dr klädd peach så kanske det finns dr peach.

Redigerat av xela
Skrivet

jag gick på d oxå... men de va me toad... :P

det är bara ryckten gjorda av nån galning som tror han vet någe om ssbm....

de går inte att få några andra än dom Tûlgahr angav...

(Dr. luigi och Dr. Peach!? nu får de ge sej)

Skrivet

Jaha om det var alla så tackar men på en event nån mellan 30 och 38 så är man luigi och möter dr mario och en dr klädd peach så kanske det finns dr peach.

me

det är ju bara peach med vita klädder.

Gäst Pcplayer
Skrivet

För sjuttioelftegången så går det inte att få sonic eller shadow. Det går heller inte få någon doktor luigi eller doktor (?) peach. Däremot kan man få dr mario som har likadana attacker som mario dessvärre =/.

men tappar man exakt lika mycket med elbollarna som man gör man dr.marios gift medcin typ?

Skrivet

dr. mario kastar vitaminer annars.

Xela: Du byter kostym på gubbarna genom att klicka på antingen Y eller X. När du har peach och gör detta så kommer du hitta vita kläder.

• Skapa ny...