saverty Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Jag undrar om det egentligen finns dr luigi, dr peach och resten av dom konstiga gubbarna som sonic och shadow som dom nämner på sajten och om dom finns hur får man dom för jag förstår ingenting. :huh: :huh: Redigerat 25 Februari 2005 av xela
KazeN Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 För sjuttioelftegången så går det inte att få sonic eller shadow. Det går heller inte få någon doktor luigi eller doktor (?) peach. Däremot kan man få dr mario som har likadana attacker som mario dessvärre =/.
saverty Skrivet 25 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Jaha om det var alla så tackar men på en event nån mellan 30 och 38 så är man luigi och möter dr mario och en dr klädd peach så kanske det finns dr peach. Redigerat 25 Februari 2005 av xela
Tikal Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 jag gick på d oxå... men de va me toad... :P det är bara ryckten gjorda av nån galning som tror han vet någe om ssbm.... de går inte att få några andra än dom Tûlgahr angav... (Dr. luigi och Dr. Peach!? nu får de ge sej)
Chagi Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Skrivet 25 Februari 2005 Jaha om det var alla så tackar men på en event nån mellan 30 och 38 så är man luigi och möter dr mario och en dr klädd peach så kanske det finns dr peach. me det är ju bara peach med vita klädder.
saverty Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2005 Men hur får man peach och ha vita kläder då?
sasuke kun Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Skrivet 26 Februari 2005 jag vet inte men tänk så här ssbm är ett all star spel och det fins inte ens dr.peach det är bara peach i vita kläder
Gäst Pcplayer Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 För sjuttioelftegången så går det inte att få sonic eller shadow. Det går heller inte få någon doktor luigi eller doktor (?) peach. Däremot kan man få dr mario som har likadana attacker som mario dessvärre =/. men tappar man exakt lika mycket med elbollarna som man gör man dr.marios gift medcin typ?
K.K. Slayer Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 de e ingen giftmedecin pucko har du nånsin spelat Dr.Mario??
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 dr. mario kastar vitaminer annars. Xela: Du byter kostym på gubbarna genom att klicka på antingen Y eller X. När du har peach och gör detta så kommer du hitta vita kläder.
Rekommendera inlägg