Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 vet ni nåt sätt som jag kan få väck min farsa från ps2 an han sitter bara och kör nfsu 2 hela tiden hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Haha! Be han köpa ett eget Ps2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 (redigerat) Fråga om du får spela. Om nu du vill spela. Redigerat 25 Februari 2005 av RSX RSX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Hur gammal är farsgubben? Ju äldre han är desto coolare är det. :P Göm undan spelet för honom & spela under tiden är mitt tips. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 han är 45 och om jag frågar säger han bara du får spela senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Prata med honom och säg att du tycker att han är för barnslig. Säg åt honom att jobba på datorn eller något liknande. Sedan om du ser honom sitta och spela, går du bara fram till honom och säger "Sitter du här och spelar nu igen! Gå och gör litet nytta!". Det brukar fungera ^^. Säg även att det faktiskt är din Playstation 2 och att det är du som är barnet, inte han. Om han så gärna vill spela så får han väl köpa en egen PS2. Jag hade ungefär samma problem med min pappa för ett tag sen, men det löste sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muzap Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 du kan ju gömma spelet och sen om han frågar var det är säger du att du inte vet då kan du få spela om han hittar spelet säger du på skarpen att han måste sluta dega detta dumma spel och så säger du att det är ditt ps2 ! det är jag :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 du kan ju gömma spelet och sen om han frågar var det är säger du att du inte vet då kan du få spela om han hittar spelet säger du på skarpen att han måste sluta dega detta dumma spel och så säger du att det är ditt ps2 ! göm spelet så han inte hittar det och reta honom :evil: det är jag :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 vet ni nåt sätt som jag kan få väck min farsa från ps2 an han sitter bara och kör nfsu 2 hela tiden hjälp!!! Är det hans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ne men jag har plockat ner ps2 an nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 HAHA...faen om mina föräldrar skulle spelat skulle jag låtit dom göra det...f*n skit coolt ju. sen jag var tre å fick mitt nes (fjorton år sedan) så har jag för mig att min farsa testat en gång:(...brukade alltid tjata på honom och min mamma att dom skulle spela någon gång en 45 åring som spelar tv-spel är det krut i...säg att han ska köpa mer tv-spel också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
solbrillan Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag tror jag vet, om din farsa inte e så teknisk kan du dra ut någon sladd, d kan funka :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg