Hoppa till innehåll

Hjälp Mig


Gäst volvotobben
 Dela

Rekommendera inlägg

Prata med honom och säg att du tycker att han är för barnslig. Säg åt honom att jobba på datorn eller något liknande. Sedan om du ser honom sitta och spela, går du bara fram till honom och säger "Sitter du här och spelar nu igen! Gå och gör litet nytta!". Det brukar fungera ^^. Säg även att det faktiskt är din Playstation 2 och att det är du som är barnet, inte han. Om han så gärna vill spela så får han väl köpa en egen PS2.

 

Jag hade ungefär samma problem med min pappa för ett tag sen, men det löste sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kan ju gömma spelet och sen om han frågar var det är säger du att du inte vet då kan du få spela om han hittar spelet säger du på skarpen att han måste sluta dega detta dumma spel och så säger du att det är ditt ps2 !

 

 

 

 

 

 

 

det är jag :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GTA-PALLE**

du kan ju gömma spelet och sen om han frågar var det är säger du att du inte vet då kan du få spela om han hittar spelet säger du på skarpen att han måste sluta dega detta dumma spel och så säger du att det är ditt ps2 !

 

 

göm spelet så han inte hittar det och reta honom :evil:

 

 

 

 

det är jag  :gitarr:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA...faen om mina föräldrar skulle spelat skulle jag låtit dom göra det...f*n skit coolt ju.

 

sen jag var tre å fick mitt nes (fjorton år sedan) så har jag för mig att min farsa testat en gång:(...brukade alltid tjata på honom och min mamma att dom skulle spela någon gång

 

en 45 åring som spelar tv-spel är det krut i...säg att han ska köpa mer tv-spel också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...