Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men det kommer aldrig komma. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Buhuu... Glädjedödare! =P.... Nu börjar jag gråta.... =P Jaja... Jag får nöja mig med att spela CS på datorn... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Men du får väll tro att det kommer det här är ingen CS tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 ska nog kanske köpa det om det går att spela m-player :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 ska nog kanske köpa det om det går att spela m-player :D Jag undra faktiskt om det går. Det står ju nästan ingen fakta.Men ska försöka få reda på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 det finns trailers på ign fasst dom har filmat en tv-skärm så det ser inte så bra ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag väntar till Far Cry släpps till Xbox. Kan inte spela FPS på en Gamecube. Haha, CS till Gamecube. Varför skulle Microsoft sälja deras största succé någonsin till en rutten Nintendopryl ? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Oj... Tänkte inte på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag väntar till Far Cry släpps till Xbox. Kan inte spela FPS på en Gamecube. Haha, CS till Gamecube. Varför skulle Microsoft sälja deras största succé någonsin till en rutten Nintendopryl ? o.O här sitter man och ljuger... jasså.. har du inget bättre för dej kan du ju gå in och skriva på xbox istället för GAMECUBE... min GAMECUBE är inte rutten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag väntar till Far Cry släpps till Xbox. Kan inte spela FPS på en Gamecube. Haha, CS till Gamecube. Varför skulle Microsoft sälja deras största succé någonsin till en rutten Nintendopryl ? o.O Men det är min :P Skoja bara Men jag har nu ändra mig det blir nog inget Far gry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Drygt att ränna runt på ett utav världens bästa FPS spel med en Gamecubekontroll. Gamecube har ingen riktig FPS spel, det är drygt.. Får ju köpa min typ av spel till Xbox. Du måste ha Far Cry, Trollungen. Om du inte har Xbox eller en hyfsad dator, så köp det till Gamecube ändå.. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag ska köpa det kansek det är faktist rätt coolt ändå grafiekn är bra spelet är bra inget att snacka om jag ska till affären snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg