Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 har insett en sak: kapitalismen måste krossas.... Hoppsan sa, det låter bra. Om du är allvarlig, dvs. Vad har fått dej att gå från ganska höger, till ganska vänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) har insett en sak: kapitalismen måste krossas.... April April !! vad tar du mej för igentligen, trodde du kände mej vid detta laget :D okej det var ett dåligt april skämt men jag kunde inte hålla mej..... :P Redigerat 1 April 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 har insett en sak: kapitalismen måste krossas.... Haha, you got me. Men bara lite. Ja, vissa ändras aldrifg. Förmodligen växer du till dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 tänk om bara du kunde göra det...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 tänk om bara du kunde göra det...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 tänk om bara du kunde göra det...... Ska jag växa till mej och bli en fashist menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 nej, moderat räcker gott :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, men du kan ju svara på mina frågor. Hjärtat slår via nervimpusler från nervsystemet, små elektroniska signaler skickas till sinusknutan i hjärtat, så att det slår. Det är knappast Gud som gör det. Detta har jag stött på tidigare i debatt med kristna, att de drar sej ur när det blir för svårt alltså. "Lalala - jag hör ingenting!" Du menar att sinusknutan inte existerar alltså? Och att elektriska singnaler inte skickas? Fråga vilken biolog, anatom, NO-lärare eller vem f*n som helst, så får du se att det stämmer. Det dom lär ut i skolan, förövrigt. Tror du alltså att hjärtat slår med hjälp av övernaturliga krafter? (Gud) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 nej, moderat räcker gott :) Jag ser då ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 har han öppnat en biologibok så vet han nog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 För det första: slappna av... Jag tror att det existerar men att det inte bara kan skicka signaler och sån't av sig själv. Att Gud ger "livet" som jag sagt många gånger. "Gud" existerar inte. Vissa männsikor tror att han gör det, vissa tror inte. O du, vad annars har man nerver till om de inte ska skicka signaler till hjärnan. T.ex. om du skrapar upp knät så skickar nerverna signaler till hjärnan om att det gör ont Kroppen består av en massa olika celler som samarbetar för att systemet ska fungera. D.v.s. en sammansättning av olika celler bildar en organism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.