Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 men vi ska inte stötta mellanöstern... utan USA, de ska ha oljan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Nej mellanöstern ska ha sin olja som dem har tillgång till och USA ska få ha deras olja som dem har tillgång till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 men Usa behöver ju oljan mer än mellanöstern, finns mer bilar i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Fast mellanöstern behöver den för att överleva det är inte bara vita som ska få leva bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 men usa är ju viktigare än mellanöstern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Mellanöstern gör nytta om USA låtar dem vara ifred.och båda är lika viktiga . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 nej nej nej, mellanöstern är inte viktig alls de kan lika gärna rensa landet på resurser, USA är världens viktigaste land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jasså är USA mäktigare än hela mellanöstern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 När oljan tar slut kollapsar USA:s ekonomi. Hurra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Det kommer mer och mer olja USA vill tro att irak är deras sjö med olja mellanöstern ska få leva också inte bara USA . Mellanöstern överlever med deras olja fast USA förstör för dem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 det är bra att de tar oljan, de behöver den mer Xade. Tänk dej in i det här. Vi sitter i en matsal. Jag hann inte ta lika mycket mat som du, så när jag har ätiit upp mitt är jag fortfarande hungrig. Du håller på och äter och är typ mätt. Ger det mej rätten att gå fram och vräka ner dej, spöa dej lite, och sedan ta din mat, och sedan hävda att jag gjorde det för din egen säkerhet? Hoppas ni förstår liknelsen mellan USA-Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 det beror på hur man ser det. hade jag inte vart mätt och slagit ner nån annan hade det varit ok. likdant USA får slå andra men de får inte slå tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.