Gäst Perisoreus Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Så du menar att USA:s soldater kan gå och misshandla och våldta det irakiska folket och de skulle inte få försvara sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Han tänker med Arshlet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 nej det verkar ni andra göra, USA är bäst, de får göra vafan de vill. jag skulle lätt dö för USA. ingen ska göra nåt tillbaka och gör de det får de skylla sig själva för då hämnas USA en hel del.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Alla får hämnas vem f*n tror du att du är !!!!! dö för USA jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men du ser hur det blir när man bråkar med USA, de ha inte gått så bra för dem som gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Det är USA som börjar bråka hela tideen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men säger du att de inte gjort mest bra saker av alla land i världen? de avslutar alla krig, skapar bra saker, är rika, de har rätt att göra vad de vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Så Xade du tycker det är bra att de bombar irak och hämtar olja där bara för att de trodde att det fanns kärnvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 allt de gör är bra, framför allt i mellanöstern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 du säger att usa får göra vad dom vill.... tänk om dom bombar sverige och snor din kära moppe, skulle du gilla dem då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Där blev han dizzad det är det jag tycker inte att det skulle vara så kul för att om USA sköt hans föräldrar eller vad dem än är -.- och snor hans älskade djur moppen och blir lämnad i gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 då hade de förmodligen en bra ursäkt. varför skulle USA gå på den mest USA dyrkande personen i Sverige? men eftersom det inte händer så bryr jag mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.