Pink Tiger Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 visst :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Presis? Precis kanske? Vad menar du med kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Många invandrare är dubbelmedborgare i Sverige och något annat land och de som är det kan man inte skicka bort härifrån om de inte själv vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Många invandrare är dubbelmedborgare i Sverige och något annat land och de som är det kan man inte skicka bort härifrån om de inte själv vill det. nej, vasd gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 mycke? altså om dom har medborgarskap i sverige och exempel usa, och begår brott i tyskland, och det är mord eller lika sjukt brott, och han inte kommer bli straffad i tyskland för mordet, utan han kommer få välja mellan något av de länderna som han är medborgare, altså USA eller sverige, usa lär det bli döds straff, i sverige inge dödsstraff max 5år i fängelset.. och likadant, om han begår brott i sverige och sen åker till usa och sen råkar usa inte ha utlämings rätt till sverige så däför måste vi peja massor av pengar till usa för att få hem honom... föresten så vet jag inte vad det här har med religion att göra men tänkte uplysa lilla lukas lite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 mycke? altså om dom har medborgarskap i sverige och exempel usa, och begår brott i tyskland, och det är mord eller lika sjukt brott, och han inte kommer bli straffad i tyskland för mordet, utan han kommer få välja mellan något av de länderna som han är medborgare, altså USA eller sverige, usa lär det bli döds straff, i sverige inge dödsstraff max 5år i fängelset.. och likadant, om han begår brott i sverige och sen åker till usa och sen råkar usa inte ha utlämings rätt till sverige så däför måste vi peja massor av pengar till usa för att få hem honom... föresten så vet jag inte vad det här har med religion att göra men tänkte uplysa lilla lukas lite ;) Men jag visste inte vad dubbelmedborgarskap inebar, förutom att man hade medborgarskap i två länder, det var därför jag frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.