Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det har gått rykte om att det ska komma två ytterlig pokemonsple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Till game cube? Har aldrig hört talas om det. Du menar säkert till Game boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det kanske ska komma ett till GameCube för man har hittat bilder av ett nytt Pokémon spel med GameCube grafik nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det sår då inte nåt om det nån stans där jag har titat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det ska komma ett spel som heter pokemoncenter man kan titta på simpsons och pokemontv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag hatar Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag hatar Pokemon. Ja hatar också pokemon, bara kul o spela ibland när men ej har båt att göra och det är sällan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Varför hatar ni pokemon grrr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag har inget emot Pokémon hatare. Men en sak som stör mig är att de flesta säger att dom hatar det för att det är för sött, fjantigt/barnsligt, för gammalt, tråkigt eller dom bara gillar det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 alla pokemon spel till game cube suger det är bara pokemon blå som är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Du menar kanske diamond/pearl till nintendo ds. Sen ska det ju komma pokemon dash och ett spel till gameboy advance(pokemon emerald) som redan finns i japan och ett gamecube spel tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Två pokemonspel till NGC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg