Gäst ganton Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 var ligger Zombotech........ har hört att det ska finnas downtown san fierro..... snälla hjälp och pricka ut på en karta så skulle jag bli glas :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 var ligger Zombotech........ har hört att det ska finnas downtown san fierro..... snälla hjälp och pricka ut på en karta så skulle jag bli glas :cool: :gitarr: Jag vet bara att det finns i san fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 ok synd :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Det finns folk som säger att det finns en zombie där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 aaaa enligt cyper så e det ett nästan som ett "labb" han har vart där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 aaaa enligt cyper så e det ett nästan som ett "labb" han har vart där på måndag när jag får tillbacka mitt ps2 ska jag leta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 aaa bra han säger att det ska vara nån stans i downtown SF :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 aaa bra han säger att det ska vara nån stans i downtown SF :P Jag hoppas jag hittar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 skriv så fort du hittar det ok? jag skriver också om jag hittar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 skriv så fort du hittar det ok? jag skriver också om jag hittar det Ok men mitt PS2 är på lagning får det på måndag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag vill inte kalla det labb. (Har skrivit det i ''övernaturliga saker''.) Det är en dör där det står ''Zombo Tech labb'' den går inte att öpnna, titta på diskusionen ''Övernaturliga saker'' sid 13, så står det tid, och dag när du ska vara där. Kan inte lägga upp kartor mer, k*k servern här värkar har fått ryck. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 sablar menn när det funkar så skika en karta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg