Oden Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Kan man fråga sig om det är ett debatt ämne om man lämnar tillbaka dem i tid eller inte. Jag lämnar iaf tillbaka dem i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Det händer väl ibland att de kommer in sena... Men inte får man böter tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Var på biblioteket den 27/2 och skulle låna en bok. Jag frågade om den var inne och det var den inte, det var så att den skulle varit inlämnad 12/1 men den var försenad mer än en månad. Om nån gör så då blir man lite sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 precis det hände mig en gång på skolans bibliotek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.