Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 sry vet itte men det står på nån sida som linnea tipsade mig om jag tror hon hette så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 nu ha ja fått han.han var i lunpa fortress. men på tvåan så frågar jag för(hoppas jag)sista gången:VA SKA MAN GÖ ME HUNDBENET FRÅN LEMURIA?????????? och en annan fråga oxå. om man transfar över filen till tvåan(ja använde de lösenorde som ja tipsa om förr från supercheats.com)så kan man få den hä krisstallen som styr båten.kan man gö nått me den på tvåan???? :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 döh... typ du styr din båt me den... <_< och för det andra: man kan itte göra nåt me det där benet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 JAAAAAAAAAAA!!!!! Ja ha äntlien klarat duhallan och fått iris!!! i tolbi på ettan om man går till innen efter colosso så kan man se en tjej i ett rum som ta nått från en säng. kan man få den saken på nå vis??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 kan du förklara lite mer, jag fattar itte...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jo,efter colosso så ska man gå till den undre våningen i tolbis inn. där ska man gå in i rummet som är om man gå till höger och upp. i de rumme så få man se en film dä de glittrar på sängen o så e de en tjej dä inne som tar den saken på sängen o sen springe hon ut utanför rummet. o nä ma prata me henne säge hon bara ¨uh.its nothing¨.och ja ha prova mind read! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag vet tyvärr itte vad du ska göra, har nog itte gjort det där... men fråga trunks ele nån sån som har varvat det spelet helt och hållet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jo,efter colosso så ska man gå till den undre våningen i tolbis inn. där ska man gå in i rummet som är om man gå till höger och upp. i de rumme så få man se en film dä de glittrar på sängen o så e de en tjej dä inne som tar den saken på sängen o sen springe hon ut utanför rummet. o nä ma prata me henne säge hon bara ¨uh.its nothing¨.och ja ha prova mind read! gå dit det glittrar å tryck på A så får du en speciell coin, som jag inte kommer ihåg namnet på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 får man pengar då? ele e det en sak som man ska använda? ele vad e det för nåt? den där coin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 man kan använda den i en stor...öh...pool elle fountain i tolbi, för att få olika vapen elle kläder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ja! du menar lucky medal??? den kan man även ha i lemuria och få bra summons och vapen! e det den du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 lucky medal var det! fast du vet, man kan inte få speciella summons i gs1... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg