Fruktnystan Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men fortune-tellergubben i naribwe säger att man ska göra nåt i västvärlden me de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Min bror har åkt runt så att vi är i SW Atteka Islet. Han tog ner någon låda så att han kunde hoppa till en skattkista som är på en plattform vid ett stort vattenfall, och så sparade han där. Och jag kan inte komma därifrån, jag kan hoppa på två stycken pelare, men jag kan inte hoppa upp på lådan som är nerputtad i vattnet... så hur ska jag göra för att komma därifrån, jag har försökt med allt känns det som!! *Panik* :1_y: :cry:Snälla hjälp.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 de e väl bara att hoppa på pelarna,sedan lådan och sist den pelarn som e framför lådan!? Varför har alla problem me de? ´ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Gå till agroon Och besegra honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 1.var finns agroon? 2.jag har hittat windguardian:sentinel,waterguardian:starmagician+bollar och fireguardian:kommer inte ihåg namnet. var finns earthguardian????? PS.wind:islet cave,summon catastroph, water:treasure islet,summon azul, fire:yampi desert,summon daedalus. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 de e väl bara att hoppa på pelarna,sedan lådan och sist den pelarn som e framför lådan!? Varför har alla problem me de? ´ <_< De är just det att jag inte kan komma upp på lådan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Earth Guardian är Duhallen, du måste ha alla djinns+teleport, i den grottan innan honom får du en summon (kommer ej ihåg va den heter) Och när du har besegrat duhallen får du Iris den bästa summonen i spelet! Han e as svår.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 summonen du inte kommer ihåg heter charon,eller hur? vill ni ha ett helt guldlösenord med isaac,garet,ivan och mia på lv 76? gå då in på www.supercheats.com och GBA och sen spel på g och sen golden sun the lost age. lösenordet är sex sidor långt. skriv ut de nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Nintendoär bäst,playsation är dålit Vart ligger champa :huh: . jag har letat äfter det i en väcka snart två :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man ska möta serpent så klart! han slutar hela sej själv efter att man har satt på alla ljusstrålar. men en fråga måste man klara serpent sen kan man sätta på ljus strålarna eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 om man inte sätter på strålarna, så blir serpent fullt helad efter varje rond, så man måste sätta på strålarna först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 om man inte sätter på strålarna, så blir serpent fullt helad efter varje rond, så man måste sätta på strålarna först... menar du att serpent har fullt liv efter varje gång man möter serpent ?Men hur sätter man på strålarna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg