Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Köpa För Spel

Rekommendera inlägg

Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

Köp GTA san andreas :angry:

jag har redan gta san andreas :(
Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

Köp GTA san andreas :angry:

jag har redan gta san andreas :(
Gäst trunks_
Skrivet

när jag var med én kompis och skulle handla i Kristianstad så såg vi en hög med PS2 SPEL... en kostade 50:- och de hade Tekken 4 , GTA 3, Rathet and Clank 1, Något bil spel, Jammes Bond, Och DraGonballZ budokai 1 och mycket mer.....asså tänk dig 50:- för en använd!!! asså en ny hade kostat typ 300,400:-... men annars köp DragonBallZ bUDOKAI 2 där kan man fusionera absobera andra med Super-Buu och göra fusion med typ yamcha och tien, super-buu och cell, son-goku-vegeta asså köp det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

när jag var med én kompis och skulle handla i Kristianstad så såg vi en hög med PS2 SPEL... en kostade 50:- och de hade Tekken 4 , GTA 3, Rathet and Clank 1, Något bil spel, Jammes Bond, Och DraGonballZ budokai 1 och mycket mer.....asså tänk dig 50:- för en använd!!! asså en ny hade kostat typ 300,400:-... men annars köp DragonBallZ bUDOKAI 2 där kan man fusionera absobera andra med Super-Buu och göra fusion med typ yamcha och tien, super-buu och cell, son-goku-vegeta asså köp det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad hette den butiken???? svara snälla :D
Gäst GTA-PALLE**
Skrivet

du kan köpa gta vc,gta 3,gta sa,midnight club 2 och 3,socom2,killzone och true crime.

jag har alla gta spel men midnight club 3 verkar bra :cool:
  • Skapa ny...