seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 det är lätt när du har fått tio stjärnor så i stora hallen på den konstiga mönstret ska du kolla up sen kommer du in på en bana inne på den banan finns en stor röd knapp håppa på den vips så har du hatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jag har alla 120 stjärnorna. Så här gör du: När du fått 11 stjärnor gå till lobbyn och du ser ett ljus shina ner framför trapan. Ställ dig i mitten av solen på golvet och titta rakt up så mycket du kan. Då kommer du till himmlen i toppen av ett jääääte stort torn som räker up till himmlen 100 meter nedanfördig. Du börgar mitt i luften med svävarhatten på och så kan du flyga ner till tornets topp. I mitten finns en röd knapp ställ dig på den och gör ett ground pound ( Tryck på (A) så du hoppar och trtck på (A) igen i lyften. Då trycker du på knappen och så får du flygmösan. Nästa gång du kommer till ett rött block som ser ut så här [!] behöver du bara stäla dig under det och håppa så ramlar flygmösan ut och du kan ha den i cirka 5 min. ehem det är 2 minuter!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Tja! Jag undrar hur man får "flyg hatten" den hatten finns i dom röda lådorna...... först och främst gå in till porten vid slottet när man startar spelet ställ dig på mattan och titta upp du ska ta alla red coins sen landa på tornet sen göra A+Z så slår du ner switchen.. det är så man aktiverar flyg hatten.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hur fort klarade ni spelet ungefär.....? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 oj, mycket fort. har dock ingen tid i huvet... men fort gick det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 oj, mycket fort. har dock ingen tid i huvet... men fort gick det :P Okej det gick det inte för mig första gången iaf....Det snabbaste speedrun ligger på 24,56 min... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 jaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Det är så många som säger att dem kan klara det på 20 minuter.... Fast om man ha kollat på en speedrun så är det lite misstänktsamt... Med tanke på alla genvägarna.... Plus att dem inte gör något annat än långhopp och har inte tid att stanna i en sekund... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 vad menas med det då? hur mycket ska man klara, berätta lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Man behöver bara 70 stjärnor för att nå sista Bowsern...Det finns ju som sagt 120.... Och dem tar bara dem snabbaste stjärnorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 så du säger att de tog 70 stjärnor ¨på 25 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Nja, det gick dock inte att se hela videon..... Men det låter rimligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg