Pelleelle Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag har en ny favorit: Winged dragon of ra! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 nee det har du inte alls Men jag har 5 och en Shiny... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Jag vill ha hela Exodia. Eller Crush Virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 e black exodia bara en bluff? jag vill nog ha hela exodia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Dark magician Time wizard exodia (hela) Polmerization de korten skulle jag vilja ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Karibo nä ja skoja Hela exodia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Hela Exodia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Fution kortet black skull dragon sklle inte va fel 50% av min favorit och stark å snygg kan det bli bätre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ja, det kan bli bättre! Blue-Eyes White Dragon fusionen e oxå grym, men jag har bara två Blue-Eyes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Får jag kanske fråga er... Personer som spelar Yu-Gi-Oh. På flesta data spel och sånt är det så att man använder Tribute för att få fram ett 7-?? kort. Är det så då man kör med kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 alla kort lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 håller me dej miman ne men fler drak lekar me den jätte starke me sen slänga massa drakar i graveyard har en drak lek vill ha nån att köra mot men bor lite tajt till för det förresten blue eyes ultimate dragon finns i sverige har ja för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg