hideo kojima Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Va du klagar hela tiden Rallypacker chippat säger man inget annat!!!!!!!! om jag vore han skulle jag f*n vänta på xbox2 för att det kommer bli dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Vad är det för bra med Xbox 2? är det som en utväkling från PS 1 till Ps 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Köp X-box eller vänta tills X-box 2 kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Va du klagar hela tiden Rallypacker chippat säger man inget annat!!!!!!!! hahahahahahahhhaahahhahaah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Det man kan göra med xbox OCH ps2 Xbox: Chippa Spela Dvd Spela Musik Har bra grafik Bra hastighet Man kan spela live (Alltså internet) Nackdelar med Xbox Den låter mycket Den blir varm snabbt Man ska inte spela förmycket annars kanske fläkten brinner upp Ps2 Spela online Kolla på Dvd Musik Chippa Sköna spel som Gta Jak and daxter o.s.v Jag tycker inte du ska skriva i detta forum självklart svarar alla xbox välj övriga konsoller. Man behöver inte ha nån Dvd kontroll för att spela dvd i ps2:an Nackdelar med Ps2 Lite sämre grafik än xbox Den har ingen hårddisk i början så man kan spara sina sparningar annars måste man köpa ny minneskort Fast jag rekomenderar Ps2 först och främst det beror på vad du har för smak i spel Xbox har lite mer våldspel och inte så mycket äventyrs spel Ps2 har mycket Bil spel Sport spel Äventyr spel som Jak and daxter Ratchet clank osv Jaa du får bestämmaaa själv jag har båda . Det är inte olagligt och chippa fast snart kanske den 6 juni kommer det bli olagligt och chippa sina Xbox gamecube ps2 o.s.v därför det har ledit till att många spelar piratkopierade spel. Redigerat 26 April 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blimedlem18 Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Min xbox låter lika lite som en ps2:a,men det kan ju bero på att min fläkt är bytt Min bror har en Xbox så jag vet ju hur den e. Jag får prova den ibland. Men jag har fortfarande inte bestämt mig.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) dum fråga här på xbox forumet.. skriv i allmänt istället ochse vad du kan få för bra kvaliteter på båda..... :kung: Edit: bry er inte om detta medelande..... lästa aldrig igenom andra sidan Redigerat 27 April 2005 av Piickles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg