såsen Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag seljer min gubbe i combat level 82 !!! Start priset är 600kr. Namn: Sasen 90 Lösen: så fort jag får pengarna Min gubbe är Väldigt bra Utrustad med vapen och rustningar pengarna ingår också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Vem är så dum så dem betalar 600kr? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 exakt :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 han kanske menar FuskaPoäng? annars kan han slänga sig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 förresten så är det olagligt att sälja accounts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Han sa kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Han sa KR Och han Menar Svenska Kronor Det är väll inte olagligt att sälja sin Acount? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 olagligt o sälja sitt Runescape / Tibia account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Det visste jag inte om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag seljer min gubbe i combat level 82 !!! Start priset är 600kr. Namn: Sasen 90 Lösen: så fort jag får pengarna Min gubbe är Väldigt bra Utrustad med vapen och rustningar pengarna ingår också! Det finns faktist sånna som köper för rediga pengar, Men sälj den inte för Fuska mynt, !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 asså, vem bryr sig om det är olagligt?? inte jag i alla fall. fast 600kr är lite överdrivet, jag säljer en me combat 66 för kanske 50kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.