Game Master Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag fastna också på froggy men klara det till slut Åh, hur gjorde du?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag skremde han till kanten tror jag och fiska till jag fick upp han tror jag kom inte ihåg var typ ett år när jag spela det sist -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte_k1 Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag vet att så fort froggy nappar lite så ska man dra spaken ner åt (tryck ner paken tills det står hit!) :student: ;) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nu har jag klarat det med alla Emblems. Förresten var det ganska länge sen... :blink: Har klarat Sonic Adventure 2 Battle och Sonic Heroes med alla emblems också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 jag har det och klarat det men kör det för skojs skull för attleka med min chaos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 det e rätt så kul jag ville ha det för jag villee köra som metall sonic XD :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg