Burken Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 varje gång ja ska öppna chatten så krashar internet och alla sidor stängs ner.....why? Citera
Gäst Moonwall Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Den funkar nästan för mig. Rutan kommer fram men det står bara conecting server eller nåt hur länge som hälst. Citera
Gäst Xray Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Funkar perfekt för mig båda med mIRC och Java. Har ni kollat eran Java version? Annars kan ni prova med mIRC. Citera
epaaj Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Testa en annan IRC klient som tex vIRC som fuska.se tipsar om och har lagt upp på sidan. Gratis är den också. Jag har inte testat den men den verkar bra. Finns installationsguide här också. Citera
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Den funkar nästan för mig. Rutan kommer fram men det står bara conecting server eller nåt hur länge som hälst. Så är det för mig med :( Citera
epaaj Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Den funkar nästan för mig. Rutan kommer fram men det står bara conecting server eller nåt hur länge som hälst. Hm, har ni router? Kanske är den som krånglar. Annars kanske ni har en för gammal version av Java. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.