AeliuS_55 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Asså hur spelar man in HLTV egentligen? Jag vet att man kan skriva 'record namnetpåfilen' för att spela in och sen 'playdemo namnetpåfilen' för att titta på den... Men när jag tittar på den så kan jag bara se på mig själv och inte titta på de andra spelarna på servern...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Asså hur spelar man in HLTV egentligen? Jag vet att man kan skriva 'record namnetpåfilen' för att spela in och sen 'playdemo namnetpåfilen' för att titta på den... Men när jag tittar på den så kan jag bara se på mig själv och inte titta på de andra spelarna på servern... HLTV filmer spelas ju in på clanmatcher. I en HLTV film väljer man själv vikken spelare man ska specctata, fast det är inte live. Hursomhelst spelar man inte in HLTV filmer bara genom record <DEMONAME>
AeliuS_55 Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2005 ja skrev ju det! men iaf hur gör man då???? Det var faktiskt det som var frågan!
Offline Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 du måste ju connecta servern först.. och man kan visst se live, det e bara till att skriva (dom som ska specca ska skriva) Connect <HLTV IP>
Rekommendera inlägg