Gäst willeo Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men på Firefox ser man inga bilder eller? blir det någon skilnad på snabb heten om man har modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Man ser bilder i firefox. Firefox kanske kan gå lite snabbare eftersom den inte letar efter /favicion.ico hela tiden, anars tror jag inte det är någon skilnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt123 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jo internetexplår eller vad det heter kan lättare få in virus i darton.Så de är faktist att fierfox är bätre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 FF/IE diskuteras här: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=40104 eftersom att nästan alla virusmakare utgår ifrån att användaren har IE anpassas virusen mest till just IE. dessutom är IE mycket mer ihoplänkat med systemet vilket gör att virusen sprids lättare till systemet. håller med om att FF är bättre, men ha även kvar IE, vissa sidor kräver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 men jag har haft det en gång då såg man inga bilder :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag har det nu man jag tycker att det inte är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.