Elite Cheater Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Hej skulle nån kunna hjälpa mig att göra en Avatar, säga hur man gör osv. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 oj då. för det första går det inte att så specifikt *lära sig* att göra en avatar. inte typ; 1. gör så 2. gör si iaf. men en liten sorts guide kan jag väl skriva, brukar själv göra lite avatarer åt folk här på forumet. *tänk ut vad du vill ha med mer än ditt namn. din idol t.ex. *leta upp en bild på det. *skaffa ett bra program; gimp, photoshop, paintshop pro exempelvis. det är viktigt att du är ganska bra på programmet. *skriv det som ska stå och välj ett snyggt typsnitt. lägg sedan på lite effekter på namnet. har själv photoshop och brukar oftast köra med lite avfasning/relief, outlines, skugga och glöd. *lägg in bilden du vill ha. *hitta en snygg bakgrund och lägg in den. ps i min avatar har jag använt avfasning/relief och ytterglöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 kan jag få en länk på pogramet?? skulle var snällt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.