Elite Cheater Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Hej skulle nån kunna hjälpa mig att göra en Avatar, säga hur man gör osv. ? Citera
nico Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 oj då. för det första går det inte att så specifikt *lära sig* att göra en avatar. inte typ; 1. gör så 2. gör si iaf. men en liten sorts guide kan jag väl skriva, brukar själv göra lite avatarer åt folk här på forumet. *tänk ut vad du vill ha med mer än ditt namn. din idol t.ex. *leta upp en bild på det. *skaffa ett bra program; gimp, photoshop, paintshop pro exempelvis. det är viktigt att du är ganska bra på programmet. *skriv det som ska stå och välj ett snyggt typsnitt. lägg sedan på lite effekter på namnet. har själv photoshop och brukar oftast köra med lite avfasning/relief, outlines, skugga och glöd. *lägg in bilden du vill ha. *hitta en snygg bakgrund och lägg in den. ps i min avatar har jag använt avfasning/relief och ytterglöd. Citera
Gäst willeo Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 kan jag få en länk på pogramet?? skulle var snällt :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.