sas Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Det går snabbare, och är billigare med AR! ^_^ ;) ja men det är så svårt att hitta gs:ar så att köpa pokemon chanel är lönsammare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Det lönar sig faktikgtsgkstkgst med Pokémon Channel. Pokémon Channel till Lillebror och Jirachi till mig ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Men först och främst måste man ju ha Game Cube. Och det kan vara lite dyrt bara för att få en Pokémon! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag har båda hehe.. jag fick jirachi från Channel (man måste göra mer än att spela i 6 dagar. det e lite komplicerat...) mren jag kan fixxa vem som helst annars med AR... jag kan nog få koderna till LG att funka nu..!!!!!!!!! Det ska bli såååå coolt!!! Ja ska spela som f*n då..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patte Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har Ruby och Fire Red och på båda har jag Jirachi och Deoxys i lvl 100! :) Det är svårare på Fire Red att få Jirachi än Deoxys! :D Och det är svårare att få Deoxys än Jirachi på Ruby! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Hur fick du Deoxys? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patte Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har Ruby och Fire Red och på båda har jag Jirachi och Deoxys i lvl 100! :) Det är svårare på Fire Red att få Jirachi än Deoxys! :D Och det är svårare att få Deoxys än Jirachi på Ruby! :cool: Menar du på Ruby ?-=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 hmm.. jag kag kanske ska skaffa game cube och köpa pokemon cannel,pookemon colluseum o.s.v. då kan man ja få jirachi :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har Ruby och Fire Red och på båda har jag Jirachi och Deoxys i lvl 100! :) Det är svårare på Fire Red att få Jirachi än Deoxys! :D Och det är svårare att få Deoxys än Jirachi på Ruby! :cool: Ja och på Sapphire(Har båda;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 hallå,tillbaka till ämnet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 man kan ju köpa pokemon colosseum (eller vilket spel de nu va) och sen skicka över Jirachi. ;) de gäller o välja rätt station Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag har Ruby och Fire Red och på båda har jag Jirachi och Deoxys i lvl 100! :) Det är svårare på Fire Red att få Jirachi än Deoxys! :D Och det är svårare att få Deoxys än Jirachi på Ruby! :cool: Hur f*n fick du Deoxys på Ruby,kan tyvärr inte tro dig tills du säger hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg