Gäst Zell Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Det är lungt det bästa! =) jag älskar det spelet! :gitarr: :cool: B) :D
mikaelrask Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) nej det är fel det bästa spelet som finns är heroes iv of might and magic tycker jag iallafall men vi har ju olika åsikter men det är så jag tycker iallafall. Redigerat 28 Februari 2005 av mikaelrask
Gäst Zell Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 jag mena av final fantasy spelen men jag vet inte d spelet du tyckte va bäst.. har aldrig testat det :blink: d får jag göra då :) :cool:
epaaj Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Jo FFVIII är kul. Gillar FFVII mer dock. Kan bero på att det var det första FF jag spelade. Tror faktiskt att det blir så att man tycker att det första FF spel man spelar är bäst.
Gäst Zell Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Jaaa jag tror med det.... jag tror faktiskt att VIII va d första jag spela... :blink:
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 Final Fantasy XI var det första jag spelade. Jag minns att jag varvade det typ 4 gånger! Men jag råkade sälja det :( Ska försöka köpa det igen
Gäst Zell Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Final Fantasy XI var det första jag spelade. Jag minns att jag varvade det typ 4 gånger! Men jag råkade sälja det :( Ska försöka köpa det igen Final Fantasy XI..... ? :blink:
epaaj Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Gissar på att det handlar om FF IX :P XI går väl inte att klara överhuvudtaget? Det blir väl bara större och större hela tiden.
Rekommendera inlägg