Sharzor Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Vilka betal sätt finns det tycker inte om dom som finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 står ju på sidan? >_>.. de finns tyå VISA. Master card.. Paypal.. Paybycash vet inte om de finns fler.. ps : de e mycke roligare att va member =)))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det kostars bara 42 kr va i månaden morsan säger att det kommer massa andra utgifter och sk*t så det slutar på de dubbla eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 slutar inte på det dubbla, jag var member typ i ett halvt år jag, det kostar bara 42 k i månaden, hälsa din Mor det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Nu blir ja member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 kul !!!! :cool: men då kan inte jag va me dej där inne längre men det e jag inte iallafall TAck iallafall böhvde oxå veta det där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Snacka onödigt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Ha´de roligt på Runescape, men kom ihåg, försök att inte bli hackad när du e member! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Ha´de roligt på Runescape, men kom ihåg, försök att inte bli hackad när du e member! Vad menar du? Kan man undvika att bli hackad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Fast man kan i alla fall va försiktig fattaru <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Nu fick jag reda på lite info. JAg har undrat hur man betaler member men nu fick jag svaret. TACKAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Dollarn har gått ner i värde väldigt mycke senaste tiden så det kan inte kost 42kr det måste kosta mellan 30-35kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.