oklahoma Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Jag och och mina kusiner hittade mysteriet på greveholm i mit skrivbord igår, så vi instalerade det och började spela. Så när min ena kusin åkte hem för att min andra skulle stanna kvar och sova här. Så spelade vi det nu här på morgonen. Och vi behöver hjälp. När man har hittat kontrollen i dom vuxnas sovrum, vad ska man göra med den? Och varför har man fler flaskor? För att kunna gör fler försök att döda greven? Vilket jag redan har gjort. :) Och.. Gitarren, ska man göra nåt med den? Och jag har kommit in i rymdskeppet och försökt att göra rätt kombinitation med spakarna. Det går inte jag har testat allt. Snälla hjälp. :P Tack. :D
hanna_beatles Skrivet 14 September 2005 Rapport Skrivet 14 September 2005 Jag och och mina kusiner hittade mysteriet på greveholm i mit skrivbord igår, så vi instalerade det och började spela. Så när min ena kusin åkte hem för att min andra skulle stanna kvar och sova här. Så spelade vi det nu här på morgonen. Och vi behöver hjälp. När man har hittat kontrollen i dom vuxnas sovrum, vad ska man göra med den? Och varför har man fler flaskor? För att kunna gör fler försök att döda greven? Vilket jag redan har gjort. :) Och.. Gitarren, ska man göra nåt med den? Och jag har kommit in i rymdskeppet och försökt att göra rätt kombinitation med spakarna. Det går inte jag har testat allt. Snälla hjälp. :P Tack. :D Hejsan:) jag tror inte jag kan hjälpa er,men ni kanske kan hjälpa mig? Jag undrar om ni har licensnumret till greveholm 1? har tappat bort det för ett antal år sedan..tack på förhand:) //Hanna :)
epaaj Skrivet 15 September 2005 Rapport Skrivet 15 September 2005 Tror inte att trådens skapare fortfarande väntar på svar :P Om han gör det får han skriva ett nytt inlägg. Det sista inlägget bryter mot regel §1.3. Har du tappat din nyckel finns det inget du kan göra förutom att köpa ett nytt spel :/ *Låser*
Rekommendera inlägg