Gäst willeo Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 kan jag få en länk på pogramet?? skulle var snällt där man gör avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Köp det i affären eller ladda ner en 30-dagars trial på http://www.download.com . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Det finns någ ingen specciel hemsida till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Det är Photoshop ni syftar på va? Jag har hört att det kostar 10.000 är det sant? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 njaups... photoshop finns väl inte i testversion? det är väl sådär sant. men ett antal tusen kostar det. köper du det ihop med andra program kan det kosta ca 14000 för typ 3 program. men det finns ju photoshop elements för ungefär en tusenlapp. men det är dåligt att göra ava:s i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Ps Elements använda ja förut....(bättre än paint) ända till snälla *privat* skickade 7.0 till mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.