💬
Logga in
Fuska.se

Ssbm Mewtwo

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har sett en film där Mewtwo gör nån konstig attack som tydligen ska kallas "Soulbreak". Den gjorde den här vanliga attacken på höger/vänster + B, men helt oväntat så fastnade Bowser i honom och kunde inte göra nåt.

Är det nån som kan förklara lite mer om den här attacken, som har lyckats med den själv eller så?

Nivå 0 · Nykomling

Hm, det var ingen vidare förklaring (den är säkert jättebra men jag förstår den inte). Kan du länka till sidan där du såg denna film?

1 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

eller skriva lite mer detaljerat, jag fattar inte riktigt vad du menar

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har sett en film där Mewtwo gör nån konstig attack som tydligen ska kallas "Soulbreak". Den gjorde den här vanliga attacken på höger/vänster + B, men helt oväntat så fastnade Bowser i honom och kunde inte göra nåt.

Är det nån som kan förklara lite mer om den här attacken, som har lyckats med den själv eller så?

menar du när man greppar tag om fienden och kastar iväg honom sedan? d där man gör med Z knappen lr va d här någe nytt grejs?

Nivå 0 · Nykomling

Förklara lite bättre kanske man förstår :)

2 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Jag vet inte riktigt hur han gör, men han gör den här attacken med sidan + B på bowser nästan exakt samtidigt som båda blir träffade av ett rött skal. Sen beter sig Mewtwo som om hans sköld hade gått sönder och Bowser bara hänger där i Mewtwo. Och efter att Mewtwo har hämtat sig så funkar han som vanligt, men Bowser hänger fortfarande kvar.

Och det är inte ett vanligt grepp. Det såg faktiskt mest ut som en bugg.

Länka till sidan kan nog bli svårt, för det var en kompis som visade den filmen för mig, han ladda väl förmodligen ner den.

Nivå 0 · Nykomling

Det låter isåfall som en bugg. att bowser fortfarande sitter fast och skadades(?) låter som ett ordentligt fusk eller en solklar bugg.

Nivå 0 · Nykomling

en bugg tror jag, för om det varit ett fusk skulle fler sett det.

den kan ha varit en fejk med filmen också, det e ganska troligt.

6 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

stod han bara still när han hadde fastnat på mewtwo isf en bugg eller så var den filmen gjord

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle tro, att han gjorde en specialattack, som gör så att man håller fast motståndaren och kan attackera medan man håller tag i motaståndaren... <_<

19 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Jag skulle tro, att han gjorde en specialattack, som gör så att man håller fast motståndaren och kan attackera medan man håller tag i motaståndaren...

tror inte jag

Nivå 0 · Nykomling

Förmodligen visste personen som gjorde detta vad som skulle hända eftersom han/hon gjorde en film av det...

30 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Att det var en bugg är ganska klart, för det såg verkligen ut som en bugg.

Är det nån annan än jag som har sett detta?

14 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Soulbreaker: Gå till en bana som typ Battlefield sen står du under höger plattform kollar åt vänster, kasta ett red shell och ->B när det kommer tillbaka på dig, på den 6:e ->B ska någon hoppa in i dig så du greppar han samtidigt som du ->B blir överanvänd = som shieldbreak. och så landar du på plattformen ovanför dig.

Soulstunner (eller nåt sånt hette det): gör Soulbreaker sen fånga en annan motståndare med Z och kasta ner. Det e bl a så man gör för att få 32767 combos med mewtwo på training.

15 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

så d var ingen bugg eller?

Nivå 0 · Nykomling

Jo, det e en bugg. Men man har ändå givit namn till dem.

19 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag har aldrig klarat den men jag har försökt.

20 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Har aldrig hört talas om en sån attack med mewtwo menar du att man tryck B så han laddar en boll så fastnar bowser på den vid en vägg eller något eller? förklara mer! men jag kan ha fel också

Senast ändrad:

21 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

snälla kan du inte fixa en länk till filmen, jag är mycket nyfiken

Nivå 0 · Nykomling
HÄR är filmen på Soulbreak eller vad det hette.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in