Hoppa till innehåll

James Bond The World Is Not Enouge

Gäst willeo

Rekommendera inlägg

• 1 månad senare...

Vad ska man göra på banan efter skid bannan fattar inget kommer till bilen och sen så fattar jag inget då kommer den där killen och sen är allt kört :(

tror att du menar banan Nightwatch? Om du klarat alla uppdrag (fotograferat alla bevis och så...) är det bara att gå fram till bilen och uppdraget ska vara klart

Redigerat av ¤west¤
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man göra på banan efter skid bannan fattar inget kommer till bilen och sen så fattar jag inget då kommer den där killen och sen är allt kört :(

Den där villan som elektra äger där ska man fotta allt i huset där bilden är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på agent räcker det iaf med att bugga telefonen i huset där Gabor patrulerar runt, fotografera dokumenten i kassaskåpet längre fram i banan och sedan bugga telefonen och ta kort på dokumenten i huset bredvid bilen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet tog det men öken banan när man ska fly från explotionen hur f*n hon stänger porten så man blir kål :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

precis efter att Renard pratat klart ska du vända dig om och springa, men isället för att springa hela vägen till fots (då klarar man det inte) ska du hitta en gul och svart randig stång som sitter i taket precis i början av tunneln där du är, hoppa mot den och den kommer att föra dig ut utan att elden hinner ikapp dig :)

Redigerat av ¤west¤
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

precis efter att Renard pratat klart ska du vända dig om och springa, men isället för att springa hela vägen till fots (då klarar man det inte) ska du hitta en gul och svart randig stång som sitter i taket precis i början av tunneln där du är, hoppa mot den och den kommer att föra dig ut utan att elden hinner ikapp dig  :)

Tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...