The_best Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 hej!!!!!! jag har nyss fått ett half-life generations spel men jag vet inte vad det är för någon kod som man måste ha för att kunna installera spelet. jag har ingen bok till den heller så jag undrar om någon av er kan den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Det är olika koder för varje skiva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 kan ni inte skriva koderna då. jag behöver koden till: Half-life:game of the year edition Half-life:opposing force Half-life:counter strike Half-life:Blueshift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Du behöver alltså ett CD-key om jag inte fattar fel? Då bryter du mot §1.3. *Anmäld* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Du behöver alltså ett CD-key om jag inte fattar fel? Då bryter du mot §1.3. *Anmäld* Låst.. Har du ingen kod så vänd dig till stället du köpte spelet från. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg