nico Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 ..se om man fått mynt eller saker av någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Ja. Du får ett meddelande, där det står "Du har skickat fuskamynt" och avsändarens namn Ja, det står faktiskt så...låter konstigt...borde ha stått "Du har mottagit fuskamynt" eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 så skumt! men vad bra, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 §1.21 jag anmäler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 §1.21 jag anmäler §1.19. Om du läser igenom reglerna ser du att det är förbjudet att antyda att någon brutit mot en regel. Dessutom har inte nico brutit mot någon regel. Frågan var om man kunde se ifall man fått mynt av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ok förlåt nico och dannie jag trode att han tiggde om fm så jag ber er ge mig ingen varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 snyfft! jag har blivit anmäld! jag trodde aldrig att detta skulle hända mig! :P skämt åtsido, men dannie var det verkligen nödvändigt att låsa min tråd om firefox och IE i pc forumet när t.om. admin hade svarat i den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jaha......men du har inte fått en varning tillbaka till ämnet:assså är fuska mynt som poäng eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jaha......men du har inte fått en varning tillbaka till ämnet:assså är fuska mynt som poäng eller? Just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 (redigerat) ungefär, fast man kan få dem på lite olika sätt. du kan skriva inlägg i rätt sorts forum (vissa forum ger inga fm). du kan även göra tjänster och avatarer mm åt folk som du får betalt för. ps fick ingen varning, men tråden blev spärrad fast minst en mod godkännt den. dessutom den höööögste av dem alla! Redigerat 7 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.