BornInBarcelona Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 DS släps snart kommer det att finnas ett nytt forum då? Citera
Shadow of Darkness Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Ja och det blir ju bara fler och fler som har importerat DS nu så. Fast man kanske ska vänta till release datumet ;) Citera
Backspace Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Håller med Dino! Om vi släpper ett forum till det nu så kommer det massa onödiga inlägg om konsollen, till ex "När kommer den?" "Vilka färger kan man ha?"! Så det kommer rent av bli ett spamm forum! Så jag tycker som Dino, Vänta till realesen först! =) Citera
Manga Master Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Kan den inte komma ca en vecka innan konsollen komma? Så man hinner diskutera lite :P Fast jag känner på mig att forumet kommer...............Den 11 Mars ;) Citera
# 21 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Kan den inte komma ca en vecka innan konsollen komma? Så man hinner diskutera lite :P Fast jag känner på mig att forumet kommer...............Den 11 Mars ;) Annars är det bara att använda forumet "Övriga konsoller" tillsvidare. ;) Citera
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Ja, men övriga konsoller är helt nerspammat av DS nu... Citera
Dezen Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Jag tycker att man ska vänta till relese för annars så blir det nerspammat ddär. egentligen ska man vänta lite till. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.