Pixelly Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Hej! Jag undrar hur man bygger korgen till gondolen som robinsom och fredag ska åka i, tror att jag har prövat allt :( , så snälla hjälp mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Eh...? Förklara bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Eh...? Förklara bättre... jo, när du har räddad fredag, så ska man ju göra en farkost så att robinson och ferdag kan åka över till den lilla ön.. man använder fågel boet i den stora eken som en gondol, sedan ska man bygga en korg och jag har ingen aning om hur man gör för att bygga korgen..vet du?? är detta en bättre förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 synd.. :( någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) ja vet om du fått bort fågeln och putt ner den på marken ska du göra en sån där "gimmi ballong" och så ger robinson automatisk den till fredag. sen ska du göra upp en eld vid trädet och sen ska du ta fredag och blåsa upp ballongen så blir den skit stor sen moste du skynda dig och ta robinson och ta nätet på ballongen så kommer fredag att sätta fast den vid korgen men du moste ha några stenar i korgen...... Redigerat 1 Mars 2005 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 okej, men hur gör jag gummi ballongen?? jag har ju gummi i flaskan och en eld nedanför trädet, stenarna ligger i korgen så det är lungt.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 du ska gå till den der trädet som du huggde ner när du skulle göra huset....de e en stubbe där så ska du använda flaskan på stubben så kommer han hälla gummin på stubben sen stelar den och VIPSSSSS du har en gummi ballong om robinson tar den själv så gör en till så ger han den till fredag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 okej, tack så jätte mycket :D nu blir här spela av... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 inga problem....men ja kan inte de där med musik maskinen men det står non stans på fuska.se men alla annat kan ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelly Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 bra att du kan allt annat..nu har jag kört fast igen.. :P jag kan inte hitta alla kartbitar på piratskeppet, vet du vart man ska leta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 det har funnits en spelguide, men det var innan levande böcker blev pan vision. det var dock så längesen jag spelade, så jag kommer inte ihåg. men att knäcka koden på papperet är knepigt värre! om det nu inte var innan skeppet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.