Hoppa till innehåll

Robinson


Pixelly

Rekommendera inlägg

Eh...? Förklara bättre...

 

 

jo, när du har räddad fredag, så ska man ju göra en farkost så att robinson och ferdag kan åka över till den lilla ön..

 

man använder fågel boet i den stora eken som en gondol, sedan ska man bygga en korg och jag har ingen aning om hur man gör för att bygga korgen..vet du??

 

är detta en bättre förklaring?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja vet

om du fått bort fågeln och putt ner den på marken ska du göra en sån där "gimmi ballong" och så ger robinson automatisk den till fredag. sen ska du göra upp en eld vid trädet och sen ska du ta fredag och blåsa upp ballongen så blir den skit stor sen moste du skynda dig och ta robinson och ta nätet på ballongen så kommer fredag att sätta fast den vid korgen men du moste ha några stenar i korgen......

Redigerat av Burken bj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska gå till den der trädet som du huggde ner när du skulle göra huset....de e en stubbe där så ska du använda flaskan på stubben så kommer han hälla gummin på stubben sen stelar den och VIPSSSSS du har en gummi ballong om robinson tar den själv så gör en till så ger han den till fredag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det har funnits en spelguide, men det var innan levande böcker blev pan vision.

det var dock så längesen jag spelade, så jag kommer inte ihåg.

 

men att knäcka koden på papperet är knepigt värre!

om det nu inte var innan skeppet...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...