Hoppa till innehåll

Super Mario Bros 3

Rekommendera inlägg

nej, en flöjt skulle aldrig stå med i informations boken. Men det kan hända att det har någonting med båten på värld 3 som finns att göra. Minns också möjligen någonting om ett ankare i instr. boken. Sen kan det ha nånting med boss-skeppen att göra också. Fast Något ankare kan man inte få och använda. Det är jag helt säker på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, en flöjt skulle aldrig stå med i informations boken. Men det kan hända att det har någonting med båten på värld 3 som finns att göra. Minns också möjligen någonting om ett ankare i instr. boken. Sen kan det ha nånting med boss-skeppen att göra också. Fast Något ankare kan man inte få och använda. Det är jag helt säker på!

Faktiskt så står det om flöjten i boken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp...man stoppar luftskeppet. Ingen mening dock.

Dom kan du få genom att hitta någon av dom vita svamp husen som finns på de jämna världarna.

world 2: Bana 2...ta 30 mynt

world 4: bana 2...ta 22 mynt

world 6: Bana 7...ta 78 mynt (ni kan ju försöka :P ) SVÅR!

world 8: här finns det tyvärr inget vitt svamphus :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns också ett vitt svamp hus på varje ojämn värld, där man får en P-vinge.

Jag skulle kanske aldrig få reda på det här om jag inte skulle få låna kompisens Mario 3 guide...blev överlycklig, och har hittat massor av coola grejjer som jag inte visste fanns.

Hade denna guide när jag var liten men den slarvade jag ju bort. Trodde jag aldrig skulle få titta i någon sådan igen :(

Skall snart göra en guide om spelet tror jag, nu när jag kan allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...