Ratchet Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 I instruktionsboken så står det att man kan få ett ankare. Hur får man det och vad gör det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag kommer inte ihåg att man kan få ett ankare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ett ankare ne det tror jag ej men du kanske tänker på flöjten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nej, en flöjt skulle aldrig stå med i informations boken. Men det kan hända att det har någonting med båten på värld 3 som finns att göra. Minns också möjligen någonting om ett ankare i instr. boken. Sen kan det ha nånting med boss-skeppen att göra också. Fast Något ankare kan man inte få och använda. Det är jag helt säker på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nej, en flöjt skulle aldrig stå med i informations boken. Men det kan hända att det har någonting med båten på värld 3 som finns att göra. Minns också möjligen någonting om ett ankare i instr. boken. Sen kan det ha nånting med boss-skeppen att göra också. Fast Något ankare kan man inte få och använda. Det är jag helt säker på! Faktiskt så står det om flöjten i boken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Faktiskt så står det om flöjten i boken <{POST_SNAPBACK}> å, f*n. HAHA! jag trodde det räknades som fusk. Fast i och för sig har jag nästan aldrig tittat i instr. boken. Får ursäkta mig då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Fasst det står inte vad den gör TROR jag inte (min insr.bok är bara på spanska å franska typ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoJJi Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Vet inte hur man får ankaret, men det finns och det används till att stoppa skeppen i slutet av varje värld från att åka iväg. Redigerat 8 Mars 2005 av MoJJi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Japp...man stoppar luftskeppet. Ingen mening dock. Dom kan du få genom att hitta någon av dom vita svamp husen som finns på de jämna världarna. world 2: Bana 2...ta 30 mynt world 4: bana 2...ta 22 mynt world 6: Bana 7...ta 78 mynt (ni kan ju försöka :P ) SVÅR! world 8: här finns det tyvärr inget vitt svamphus :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 ok, ska testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 jahaja! de där lä jag dock prova :D men de där med ankare :huh: aldrig hört :o så vitt jag vet så finns de inte med :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Det finns också ett vitt svamp hus på varje ojämn värld, där man får en P-vinge. Jag skulle kanske aldrig få reda på det här om jag inte skulle få låna kompisens Mario 3 guide...blev överlycklig, och har hittat massor av coola grejjer som jag inte visste fanns. Hade denna guide när jag var liten men den slarvade jag ju bort. Trodde jag aldrig skulle få titta i någon sådan igen :( Skall snart göra en guide om spelet tror jag, nu när jag kan allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg