zombieman Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 JAG FÖR STÅR INTE HUR JAG SKA LADDA UPP ETT FOTO Citera
# 21 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Provat att ladda upp? ;) Klicka på Bläddra & dubbelklicka på bilden du vill ladda upp. Citera
zombieman Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2005 DET STÅR SÅ HÄR':Felet som uppstod var: Du kan inte ladda upp filer av den typen som avatar Citera
# 21 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Då är den för stor (Både ytan & filstorleken) eller i .bmp-format. Citera
zombieman Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Då är den för stor (Både ytan & filstorleken) eller i .bmp-format. MEN HUR SKAFFAR MAN BILD STORLEK DÅÅ OCH KB Citera
# 21 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Då är den för stor (Både ytan & filstorleken) eller i .bmp-format. Har du Photoshop? Isåfall är det bara att använda "Ändra bildstorlek" (Under listen Bild) eller "Spara för webben". (Under listen Arkiv) Citera
Zaff Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) #21.an varför står det att bilden är för stor man måste ju ha den jätte liten annars går det inte :( Redigerat 5 Mars 2005 av $£!F Citera
# 21 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 #21.an varför står det att bilden är för stor man måste ju ha den jätte liten annars går det inte :( Som jag skrev ovan. Använd Save for web. Citera
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 man har bara 1mb att ladda upp filer för, du kanske redan har använt en del av dem. spara i ett Lämpligt fomat, jpg för foto, gif eller png för tecknat eller liknande. sparar du i jpg kan du sänka kvaliteten på bilden, då tar den mindre plats. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.