AHMEDE Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) har en account på lvl 68 och jag fick en characoal när jag cutta en träd, vad gör man me characoalen!!!! dessutom köper jag alla gems adda mig freejacko och köper silver, umm gold också. ore!!! osso jag vill veta hur jag får en split bark armour- hur får jag barken \ Redigerat 1 Mars 2005 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) köp barken av mej men du behöver inte bara splitbark utan också "Fine Clothe" lr va de heter. fine clothe kostar ungerfär 20k ea men ja säljer bark för 1k ea! Redigerat 1 Mars 2005 av tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 har en account på lvl 68 och jag fick en characoal när jag cutta en träd, vad gör man me characoalen!!!! dessutom köper jag alla gems adda mig freejacko och köper silver, umm gold också. ore!!! osso jag vill veta hur jag får en split bark armour- hur får jag barken \ du behover bara hacka hollow tree så får du splitbark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Charcoal är till för Legends quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Charcoal är till för Legends quest. <{POST_SNAPBACK}> [/quote vad gör man med charcoalen i legends quest?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) umm, tweak kan man använda kostymen om man e i f2p ? va e ditt rs acc name och var hittar man hollow trees? Klicka Här för alla quest help Redigerat 1 Mars 2005 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 umm, tweak kan man använda kostymen om man e i f2p ? va e ditt rs acc name och var hittar man hollow trees? Klicka Här för alla quest help om du är f2p så kan du inte skaffa splitbark armour...tror jag,rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) f*n asso- j*vla western unoin som tar 130kr avgift för att skicka pengar til rs!! och eu! va e battlestaf bätre än staf? Redigerat 1 Mars 2005 av AHMEDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 f*n asso- j*vla western unoin som tar 130kr avgift för att skicka pengar til rs!! och eu! va e battlestaf bätre än staf? Va? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 det finns ett hollow träd framför goblin huset i lumbridge tror jag,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 f*n asso- j*vla western unoin som tar 130kr avgift för att skicka pengar til rs!! och eu! va e battlestaf bätre än staf? asså jag vill bli member och har inte kort och vill skicka pengar med western union till usa där runescape ska ha pengarna. Men det kostar 130 kr för att skicka pengarna!! Sen undra jag om battlestavar. De e bätre en stava, men hur vikka egenskaper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.