Hoppa till innehåll

Items ---> Runescape 2


AHMEDE
 Dela

Rekommendera inlägg

har en account på lvl 68 och jag fick en characoal när jag cutta en träd, vad gör man me characoalen!!!! dessutom köper jag alla gems adda mig freejacko

och köper silver, umm gold också. ore!!! osso jag vill veta hur jag får en split bark armour- hur får jag barken

\

Redigerat av AHMEDE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har en account på lvl 68 och jag fick en characoal när jag cutta en träd, vad gör man me characoalen!!!!  dessutom köper jag alla gems adda mig  freejacko

och köper silver, umm gold också.  ore!!!  osso jag vill veta hur jag får en split bark armour- hur får jag barken

\

 

 

du behover bara hacka hollow tree så får du splitbark

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

f*n asso- j*vla western unoin som tar 130kr avgift för att skicka pengar til rs!!

och eu!  va e battlestaf    bätre  än staf?

 

 

Va? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n asso- j*vla western unoin som tar 130kr avgift för att skicka pengar til rs!!

och eu!  va e battlestaf    bätre  än staf?

 

asså jag vill bli member och har inte kort och vill skicka pengar med western union till usa där runescape ska ha pengarna. Men det kostar 130 kr för att skicka pengarna!!

 

Sen undra jag om battlestavar. De e bätre en stava, men hur vikka egenskaper?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...